دوره آموزشی +Network

دوره آموزش +network، یک کلاس کوتاه مدت یک یا دو ماهه است که مبانی شبکه را به شما آموزش می دهد . این دوره آموزشی شما را در درک مباحث MCSE و Cisco کمک میکند . این دوره پیش نیاز MCSE و CCNA است. در این دوره آموزشی ، با مفاهیم اولیه شبکه آشنا شده و با توجه به قرار گرفتن در جو کلاس و رد و بدل شدن اطلاعات بین اساتید و دانشجویان ، شما برای انتخاب راه خود دید بازتری خواهید داشت. پس از گذراندن نتورک پلاس ، علاقه مندان می توانند بین آموزشهای مایکروسافت و سیسکو یکی را انتخاب نمایند.

1- دوره های آموزشی شرکت مایکروسافت ، دوره MCSE به آموزش شبکه در بستر نرم افزاری و راه اندازی شبکه های کامپیوتری با استفاده از سیستم عامل های مایکروسافت ( win Server 2012 ) و راه اندازی سرویس های مختلف در این سیستم عامل ها و مدیریت کاربران در سطوح دسترسی مختلف ، می پردازد.

2- دوره های آموزشی شرکت سیسکو ، به راه اندازی شبکه های کامپیوتری در بستر سخت افزاری می پردازند ، طراحی شماتیک و ساختاربندی فیزیکی شبکه و تنظیم و راه اندازی و نگهداری روترها و سوئیچ های سیسکو از مباحث مهم این دوره های آموزشی هستند. اولین کورس دوره های سیسکو و در حقیقت دروازه ورودی آن ، CCNA نام دارد ، پس از گذراندن این دوره می توانید دوره های حرفه ای تر سیسکو به نام CCNP را بگذرانید ، حرفه ای ترین و بالاترین سطح مدارک سیسکو نیزCCIE نام دارد که در ایران کمتر از 50 نفر به این مدرک دست یافته اند . اساتید کندو از آن جمله می باشند و دارای مدرک CCIE در دوره های سیسکو و MCSE در دوره های مایکروسافت می باشند.

این دو گرایش (مایکروسافت و سیسکو) هیچ اولویتی نسبت به هم ندارند و توصیه کارشناسان کندو این است که فراگیران عزیز تلاش کنند این دو دوره را به صورت همزمان بیاموزند.

رئوس مطالب

مدل OSI

ارتباطات کابلی شبکه

توپولوژی

سخت افزار شبکه (Switch & Router)

اتصال از راه دور

عیب یابی شبکه

پروتکل های TCP / IP

فایروال ها و پروکسی

ابزارهای TCP / IP

نرم افزار های دسترسی از راه دور

سیستم عامل های شبکه

دسترسی به منابع از طریق شبکه

بهینه سازی شبکه

مدت دوره : 30 ساعت

شهریه: 260000 تومان