مدیریت بازاریابی

3 دانشجو ثبت نام کرده

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    برنامه درسی دوره

    بخش ۱: مقدمه بر بازاریابی
    شروع با بازاریابی رایگان 00:12:00
    آیا بازاریابی است؟ 00:10:00
    آیا بازاریابی نیست؟ 00:20:00
    بخش ۲: نظریه مدیریت بازاریابی
    تحقیقات بازاریابی رایگان 00:15:00
    برنامه ریزی بازاریابی 00:10:00
    جهت گیری بازاریابی مشتری 00:30:00
    بخش ۳: عملی بودن
    استراتژی های بازاریابی 00:10:00
    برنامه ی بازاریابی 00:30:00
    آزمون دوره 00:08:00

    نقد و بررسی دوره

    3

    3
    1 امتیاز
    • 5 ستاره0
    • 4 ستاره0
    • 3 ستاره0
    • 2 ستاره0
    • 1 ستاره0

    هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

    شرکت در دوره
    • 19,000 تومان هر 30 روزها
    • 365 روز
    • نشان دوره
    • گواهی پایان دوره

    ابزارک جستجو پیشرفته

    دوره های محبوب

    دسته بندی های دوره

    آخرین نوشته ها